مهما افترقنا بنتجمع هنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مهما افترقنا بنتجمع هنا

كلنا اخوات احكى من غير كسوف

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قصه الحب المحزن

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
vambier
مشرف
مشرف
vambier

قصه الحب المحزن Empty
مُساهمةموضوع: قصه الحب المحزن   قصه الحب المحزن Icon_minitimeالسبت يونيو 28, 2008 11:19 am

بسم الله الرحمن الرحيم

اسلام ده كان صاحبى الانتيم و ريهام صدبقه
طبعا انتوا عارفين حورات الجامعات
اول لقلء بينهم كان خناقه بينهم بص بعد ذلك استطاع فلنتينوا ان يوقع بيها للتسليه فقط و كان ذلك رهان وكان الكلام دة فى سنه اولى فى الترم الاول تحديدا انقلابت الايه فى الترم الثانى و اصبحت العكس فى السنه الجديده اى السنه الثانيه انقلبت الحكايه رأسا على عقب بحيث اصبحت حب(الحب بعد العداوة الشديده)ثم بعد ذلك اصيحت ريهام لاسلام
استطاع اسلام من تغير سلوك ريهام حيث كانت البنت التنكه و الانعوره بعد هذا العناء اصبح اسلام الرجل الاول والاخير غى حياتها كانت لما تحدث بينهما خلافا كان هناك شخص وصله الربط بينهما هو انتيم عمرى كله قالت ريهام لوالدتها عن اسلام وعن شهامته عن رجولته وانه من عائله محترمه ولكن ولدتها رفضت ولما قالت لاسلام زعل ولكنه مش قادر يسيبها لانه حبها حب كبير و هو حب الموت كما اسميه وهذا النوع مش مجدى لانى مش بحب هذا النوع حيث انه حبها و مستعد يخسر اى شخص لكسبها سوء من اصدقاءه او من اهله.
ولكنى اسررت على انه يتفصل فى بداية الامر من هذا الحب المميت حيث ممكن ان يخسر اهله بسببها ثم سيطرة عليه كل عادة و اصبح بيدها كانت السبب فى خلافاته مع اسرته ولكنى تخطيط هذه المسأله قدرت فى الفض بينهما بعد ذلك قرر اسلام ان يدور على فتاه تملاء عليه الفراغ التى كانت تمتلئه ريهام فاصبح حرمجى درجه اولى لمدة سته اشهر ثم نفض للبنات ورجع اليها تانى الانه وهم نفسه انه مش قادر يبعد عنها.
ثم اصبح اسلام اكتر شخص مقرب اليها من طرفه فقط حيث كان يكلمها 24ساعه فى24ساعه+فى الجامعه من الساعه تسعه الى الساعه الخامسه العصر حتى انها ملت منه ثم اصيحت تلعب بيه لعب البنات انها تقدم لها عرسان حتى تجعله يغار حتى انها تقلت عليه شويه تعب بالكهربه الزيادة حتى قررنا نكلم والدة حتى يتقدم لخطبتها من ابيها
وبعد مكانت نفسها انه يتقدم لها بدئه تتقل عليه حتى انى سيب جامعتى ونفطها حتى انى جعلتها تروح اليه حتى تقول له انها سوف تجيب له معاد من والدها معاد دلوقتى
جابت معاد منه قبل الامتحانات بثلاثة ايام تمت خطوبتها عليه.

ولكن للعلم احب اوضح اصبح الحكم ليها حيث انه ميقدرش يقول لا فى اى حاجه وكل طلبات اهلها الخياليه موجابه

مش عارض قصه الحب بس دة حبيت اوضح للاعضاء هذة القصه للعظه فقط...............حيث انى اريد القول كلمه واحدة للبنات و الشباب الحب ليس اعجاب فقط

اذا هم قلبك للدق ترن ترن فكر فى بدايه العلاقه اذا كنت ناوى الزواج ان تفكر فى التكافؤ (المستوى المعيشى&الدماغ&الاشياء الى نقصلك و بدور عليها الان الانسان ليس كامل)اقصد هناك شريك لك سيصبح شريك حياتك لابد ان يشاطرك كل موقف حباتك
على الجميع ان يتمعن ولا يطلق العنان لقلبه عايز الردود

(هل تقبلون هذه القصه ان تكون معكم؟)

انا مرضهاش بس انا عاوز ردود جاامدة

شـــــــكـــــرااا لكم انا صدعتكم انا عارف

انا عاوز الردود
هيكارى
Admin
Admin
هيكارى

قصه الحب المحزن Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه الحب المحزن   قصه الحب المحزن Icon_minitimeالسبت يونيو 28, 2008 5:41 pm

على يديى
https://lovelyheart.yoo7.com
mishomastik
مدير
مدير
mishomastik

قصه الحب المحزن Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه الحب المحزن   قصه الحب المحزن Icon_minitimeالأحد يونيو 29, 2008 6:39 am

ميرسى يا فيمبر
القصة فعلا فيها عظة كبيرة أوى
أولا الحب مش إعجاب ....... و لازم الواحد اللى داخل قصة حب يتأكد من أستعداده لتحمل مسئولية الحب ده
الأستسلام و حاضر وأوكى على كل حاجه مش حب ....... و أنى ابئى ورا حبيبى زى ضله ..... برضو مش حب
هى كمان ماقدرتش الحب ده ....... أو يمكن ماحبتوش .......... أنا بصراحه مش عاجبنى تصرافاتهم الأتنين .......... مممممممممم مش عارفة الضعف هو مشكلة الحب الأولى ........ فى نوع من الحب يضعف بالشكل ده

ميرسى ع التوبيك يا جميل
vambier
مشرف
مشرف
vambier

قصه الحب المحزن Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصه الحب المحزن   قصه الحب المحزن Icon_minitimeالإثنين يونيو 30, 2008 7:03 am

شــــكـــــراااا ليك هيكارى
فعلا على ايديك

قصه الحب المحزن
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-